سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد
معتبر #
مدیریت
حجم
44 بایت
صفحه
30
فرمت
doc
12000
تبلیغات شهری – محیطی
امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاعرسانی و بازاریابی تبدیل شده است
تبلیغات شهری – محیطی
مقدمه
امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاعرسانی و بازاریابی تبدیل شده است و در این راستا شركتهای تبلیغاتی از علوم ارتباطات و روانشناسی برای جلب توجه مردم و بازاریابی بیبهره نماندهاند.با گسترش شهرنشینی و ماشینی شدن جوامع، پیامهای تبلیغاتی یكی از مراجع فكری مردم به شمار رفته و بر همین اساس روزانه هزاران پیام تبلیغاتی صوتی – بصری، متفاوت و گاه متضاد، در معرض دید شهروندان قرار میگیرد. از همین رو تاثیر عظیم تبلیغات بر شكلدهی افكار عمومی جوامع، ضرورت یكپارچگی نظام تبلیغات شهری، مدیریت واحد و سازماندهی این عرصه را دو چندان میكند.
کلمات کلیدی:
تبلیغ
رقابت
تبلیغات محیطی
نظام تبلیغات شهری
تبلیغات محیطی
به اعتقاد كارشناسان، تبلیغات محیطی گذشته از دستاوردهای اقتصادی برای صنعت جوامع، در برخی شهرها به معضلی قابل توجه و پیگیری تبدیل شده و ضمن آلایندگی سطح شهر و ایجاد آلودگیهای بصری، تاثیرات مخربی هم بر بهداشت روانی و جسمی شهروندان داشته است. در كنار این تبلیغ بیرویه كالاهای لوكس كه به عاملی برای افزایش آمار آسیبهای اجتماعی، گسترش احساس فقر و نارضایتی عمومی تبدیل شده است را نباید فراموش كرد.بر همین اساس كارشناسان شهری معتقدند كه در این شرایط، ضروری است شورایی مركب از صاحب نظران علوم انسانی و متخصصان حوزههای فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی بر چگونگی و نیز محتوای تبلیغات محیطی نظارت كنند.
فهرست مطالب
مقدمه 1
تبلیغات محیطی 3
هدف تبلیغات محیطی 3
ضوابط تبلیغات محیطی 4
پیامدهای تبلیغات محیطی 5
تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها 7
مبارزه با تبلیغات محیطی نامناسب 8
روشهای نوین تبلیغات محیطی 8
ساماندهی تبلیغات محیطی 8
تاریخچه تبلیغات محیطی 12
قوانین مربوط به تبلیغات محیطی 15
صدور مجوز تبلیغات محیطی 18
تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان 22
تجاری یا فرهنگی 23
بیلبورد یا نمایشگر 25
نتیجه گیری 29
منابع و مآخذ : 3
////////////////////////////////////////////////////
دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:
تاریخچه و مفهوم تبلیغات
بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان
مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن
استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی
شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن
12
دانلود مقاله تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی در ایران
دانلود مقاله تبلیغات شهری
نظام تبلیغات شهری
روشهای نوین تبلیغات محیطی
تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها
دانلود مقاله تبلیغات شهری – محیطی
تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان
هدف و ضوابط تبلیغات محیطی
دانلود دانلود تحقیق بازار و ابعاد مدیریت آن با فرمت ورد دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حسابداری حجم 35/97 کیلوبایت صفحه 16 فرمت doc 12000 دانلود تحقیق…
دانلود پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 177 بایت صفحه 52 فرمت doc 25000 پروپوزال ارزیابی رابطه…
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 236 بایت صفحه 57 فرمت doc 24000 چارچوب نظری و پیشینه…
دانلود بررسی ارتباط بین سرمایه فکری شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران و توسعه انسانی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حسابداری حجم 1/22 کیلوبایت صفحه 180…
دانلود پاورپوینت آب و هوای لایه مرزی و اساس فیزیکی آن دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # جغرافیا حجم 109/07 کیلوبایت صفحه 16 فرمت pptx 17000 پاورپوینت آب…
دانلود پاورپوینت «تحلیل و طراحی دود کشهای بتن آرمه» دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مهندسی حجم 8/54 مگابایت صفحه 68 فرمت pptx 18000 پاورپوینت «تحلیل و طراحی…