20 رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی هوش مصنوعی

دانلود رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

دانلود

سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # هوش مصنوعی حجم 1/74 کیلوبایت صفحه 20 فرمت doc 9000 رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی در مکتوبی که پیش رو دارید، روشی برای طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی معرفی میگردد این طبقه بندی بر اساس سلیقه مشتری و همچنین اطلاعات گرفته شده از دیگر موتور جستجوها پیرامون کالای مورد نظر بنا شده است رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی + 2 اسلاید انگلیسی + داده های همراه   چکیده: در مکتوبی که پیش رو دارید، روشی برای طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی معرفی میگردد. این طبقه بندی بر اساس سلیقه مشتری و همچنین اطلاعات گرفته شده از دیگر موتور جستجوها پیرامون کالای مورد نظر بنا شده است. سلایق مشتری که به صورت زبانی درباره ی کالاها بیان شده (Linguistically defind) ، یا همان خواص محصول، مستقیما از مشتری دریافت می گردد. از طرف دیگر موتورهای جستجو اطلاعاتی پیرامون کالا و بر اساس نظر دیگر مشتریان جمع آوری می کنند. مجموع سلایق مشتری و اطلاعات موتور جستجوها به عنوان مقیاسی جهت آماده سازی اطلاعات جدید و رتبه بندی کالاها مطابق نیاز مشتری استفاده می شود. میانگین وزن دار شده (Weighted average) محصولات، که از اطلاعات پیشین و سلایق عنوان شده توسط مشتری بدست می آید به ما کمک می کند تا محصولات را در فروشگاه اینترنتی رتبه بندی کنیم.       کلمات کلیدی: سیستم های فازی رده بندی کالا رهیافت فازی رتبه بندی کمیت سنج زبانی       مقدمه: در هر دو نوع فروشگاه کلاسیک و آنلاین، یک مشتری مشخصات مورد نظر خود را هنگام خرید کالا مطرح می کند. همزمان مایل است بداند نظر دیگر مشتریان در ارتباط با کالایی که وی قصد خرید ان را دارد چیست.با این پروسه مشتری خواهد فهمید که انتخابش چه قدر با بهترین کالا فاصله دارد. (فاصله صفر وقتی مشتری بهترین انتخاب را دارد). مشتری انتظار دارد این رده بندی و پیشنهادات از طرف خود سیستم بازار الکترونیکی به وی داده شود. در این راه گرفتن اطلاعات، جهت دادن پیشنهاد، کار نسبتا دشواری است.    این دشواری چند برابر می شود وقتی مشتری خواسته ها و سلایق خود را به صورت فازی بیان می کند. سیستم فروش الکترونیک نیاز دارد که در جهت هرچه مشتری مدارتر شدن، این اصطلاحات فازی را نمایش داده و ترکیب کند. یک مشکل دیگر در فروش الکترونیک بیرون کشیدن وزن های پنهان شده درون هر یک از خصوصیاتی است که مشتری بر اساس این وزن های ذهنی، قضاوت و رده بندی نهایی را می طلبد. اعلام این وزن های پنهان، فروش الکترونیکی را هر چه بیشتر بر روی خواست مشتری متمرکز می کند. اما بسیار دشوار است که این وزن ها در فروشگاه های الکترونیکی دریافت و تعریف شوند، زیرا درگیر کردن مشتری با جزئیات از جذابیت خرید خواهد کاست. مطلب بعدی به میزان محبوبیت کالای انتخاب شده بر می گردد. نهایتا سیستم نیاز دراد تمام موارد فوق را با هم ترکیب کرده و رده بندی نهایی را به مشتری اعلام کند.     در این گزارش ما با مشکل اول از طریق نمایش خواص کالا که توسط مشتری بیان می شود، به صورت مجموعه های فازی، روبرو می شویم. مسئله دوم با مفاهیم اپراتور OWA (Ordered Weighted Average) و کمیت سنج زبانی مدیریت می شود. اطلاعات سایر مشتریان از طریق اینترنت و با استفاده از موتورهای جستجو انجام می شود، و نهایتا از ترکیب تمام اطلاعات فوق جهت ارائه یک رده بندی مناسب و دادن اطلاعات جدید جانبی راجع به کالای مورد نظر استفاده خواهد شد.     در بخش 1، مروری بر کارهای انجام شده در این زمینه خواهیم داشت. در بخش 2، به شرح فواید مجموعه های فازی در نمایش یک کالا و کمیت سنج زبانی (Linguistic quantifier)، همراه با توضیح مختصری در ارتباط با اپراتور OWA می پردازیم. در بخش 3، ما به چگونگی رتبه بندی بر اساس اطلاعات گرفته شده از مشتری و همچنین موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. در بخش 4، یک مثال عددی را در ارتباط با پروسه فوق از نظر می گذرانیم. مثالی که بررسی خواهد شد مربوط به کاری است که در مقاله مرجع بر روی داده ها انجام شده است. در بخش 5، پیاده سازی روش های رتبه بندی عنوان شده را بر روی داده های گرفته شده از پایگاه اینترنتی UCI، با تغییراتی که جزئیات آن شرح داده خواهد شد، انجام داده و نتایج حاصله را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.                 فهرست چکیده: 3 مقدمه: 3 1_ مروری بر کارهای قبلی: 4 2_ سفارشی کردن کالا: 6 2_1_ مفاهیم فازی در ویژگی های محصول: 6 2_2_ کمیت سنج زبانی (Linguistic Quantifier): 8 2_3_ اپراتور OWA: 9 3_ رتبه بندی محصولات: 9 3_1_ رده بندی از دیدگاه ویژگی های مورد نظر مشتری: 1 3_1_ رده بندی از دیدگاه موتورهای جستجو: 11 4_ رتبه بندی نهایی محصولات: 12 5_ مثال عددی: 13 5_1_ رتبه بندی ماشین ها از دیدگاه مشتری: 14 5_2_ رتبه بندی ماشین ها از دیدگاه مشتری: 14 6_ پیاده سازی روش: 16 6_1_ داده ها: 17 6_2_ مسئله و حل آن: 18 6_3_ بحث و نتیجه گیری: 19 مراجع: 2   9 طبقه بندی کالا طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی یک رهیافت فازی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانلود مقالات کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانلود مقالات ارشد هوش مصنوعی
  • 98 بررسی نانوساختارهای متخلخل شیمی
  • دانلود بررسی نانوساختارهای متخلخل دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # شیمی حجم 3/9 کیلوبایت صفحه 98 فرمت doc 35000 بررسی نانوساختارهای متخلخل مواد نانومتخلخل دارای حفره هایی در…

  • 35 پاورپوینت جمهوری آفریقای جنوبی و اطلاعات جغرافیایی مدیریت
  • دانلود پاورپوینت جمهوری آفریقای جنوبی و اطلاعات جغرافیایی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 833/16 کیلوبایت صفحه 35 فرمت pptx 12000 پاورپوینت جمهوری آفریقای جنوبی و…

  • 27 پاورپوینت تنیا ساژیناتا و همه گیر شناسی پرستاری
  • دانلود پاورپوینت تنیا ساژیناتا و همه گیر شناسی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # پرستاری حجم 516/25 کیلوبایت صفحه 27 فرمت pptx 15000 پاورپوینت تنیا ساژیناتا و همه…

  • 47 ادبیات نظری و پیشینه تجربی طرحواره های ناسازگار اولیه روانشناسی و علوم تربیتی
  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی طرحواره های ناسازگار اولیه دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # روانشناسی و علوم تربیتی حجم 69/53 کیلوبایت صفحه 47 فرمت docx 19000…

  • 42 دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت موجودی ها با فرمت word حسابداری
  • دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت موجودی ها با فرمت word دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حسابداری حجم 74/8 کیلوبایت صفحه 42 فرمت doc…

  • 33 نحوه و چگونگی اعمال تخفیف در مجازاتها حقوق
  • دانلود نحوه و چگونگی اعمال تخفیف در مجازاتها دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حقوق حجم 37 بایت صفحه 33 فرمت doc 15000 نحوه و چگونگی اعمال تخفیف…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *