18 بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) مدیریت

دانلود بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

دانلود

سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 247 بایت صفحه 18 فرمت doc 9500 بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) دانلود مقاله مدیریت با عنوان بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)   چکیده امروزه در بازارهای گوناگون کسب و کار، تمرکز زیادی بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی وجوددارد. شرکتها در جستجوی روشهایی نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند. حتی در بازارهایی که با فشارها و مسائل درآمد و هزینه در مراحل گوناگون چرخه عمر محصول نهایی مواجه نیستند، تحولات سریع مسائل تکنولوژیک، مسائل و اقدامات تجاری شرایط اقتصادی، جستجوی روشهای جدیدی را برای بیان مشکلات قدیمی می طلبند. ضمن آنکه با توجه به تحولات مذکور، امروزه دیگر رویکرد بازاریابی سنتی پاسخگوی شرایط متغیر کنونی در حوزه های تجاری گوناگون نیست و شناسایی رویکردهای جدیدی برای مواجهه با این تحولات لازم و ضروری است.    بسیاری از سازمانها و شرکتها با محدودیتهای بودجه ای بسیاری در عرصه تجارت مواجهند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری، حداکثر سود لازم را جهت بقا و ثبات خویش در بلندمدت کسب كنند. بازاریابی پارتیزانی، مفهومی است که اول بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان “بازاریابی پارتیزانی” در سال 1982 تشریح شد؛ روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیتهای ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم جهت کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و درگیر ابتکارات، نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است.    در این مقاله سعی می شود تا مفاهیم، اصول، تکنیک ها و مراحل بازاریابی پارتیزانی مطرح شود و تحلیل قیاسی میان بازاریابی سنتی و پارتیزانی صورت گیرد. امید است مرور اجمالی این مقاله بتواند سازمانها و شرکتها را در برگزیدن رویکردهای بازاریابی بهینه یاری کند و گامی در جهت افزایش سودآوری سازمانها با توجه به تحولات پرشتاب در عرصه های تجاری امروز باشد.      کلمات کلیدی: بازاریابی کسب و کار بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)     مقدمه بازاریابی پارتیزانی(GUERRILLA MARKETING) همانطور که توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان “بازاریابی پارتیزانی” در سال 1982 تشریح شد، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفتهایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که مخاطب هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است. ( که بازاریابی مخفیانه نیز نامیده می شود)   اصول بازاریابی پارتیزانی بازاریاب پارتیزانی باید خلاق باشد و روشهای نامنظم و غیرمعمول ارتقا و پیشبرد را طراحی و تدبیرکند. او باید کلیه ارتباطات و تماسهای خود را، چه حرفه ای و چه شخصی به‌کارگیرد و نیز شرکت و محصول آن را آزمون کند و به دنبال منابع تبلیغاتی باشد. بسیاری از اشکال تبلیغ، می توانند بسیار ارزان و آزاد باشند.  لوینسون، اصول زیر را به عنوان زیربنای بازاریابی پارتیزانی شناسایی می کند: _ بازاریابی پارتیزانی به طور ویژه در کسب و کارهای کوچک کاربرددارد. _ بازاریابی پارتیزانی باید بر مبنای روانشناسی انسانی باشد تا تجربه، قضاوت و حدس یا گمان. _ سرمایه گذاریهای اولیه در بازاریابی به جای پول باید زمان، انرژی و قوه تخیل یا تصویرسازی ذهنی باشد.        فهرست  چکیده 1 مقدمه 3 اصول بازاریابی پارتیزانی 3 تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی 5 تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی 6 مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی 1 نتیجه‌گیری 15 منابع 18   95 بازاریابی کسب و کار بازاریابی پارتیزانی تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی دانلود مقاله مدیریت با عنوان بازاریابی پارتیزانی تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی
  • 113 بررسی نظریات شکل گیری هویت و بحران هویت در نوجوانان و جوانان روانشناسی و علوم تربیتی
  • دانلود بررسی نظریات شکل گیری هویت و بحران هویت در نوجوانان و جوانان دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # روانشناسی و علوم تربیتی حجم 226/47 کیلوبایت صفحه 113…

  • 16 پاورپوینت بررسی وظیفه دانشجو و معلم آموزشی
  • دانلود پاورپوینت بررسی وظیفه دانشجو و معلم دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # آموزشی حجم 50/07 کیلوبایت صفحه 16 فرمت pptx 9000 پاورپوینت بررسی وظیفه دانشجو و معلم…

  • 45 دانلود تحقیق سرمایه اجتماعی و تاثیر آن بر کیفیت زندگی با فرمت ورد علوم اجتماعی
  • دانلود دانلود تحقیق سرمایه اجتماعی و تاثیر آن بر کیفیت زندگی با فرمت ورد دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # علوم اجتماعی حجم 97/58 کیلوبایت صفحه 45 فرمت…

  • 16 پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش تراکم (Compaction) در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار عمران
  • دانلود پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش تراکم (Compaction) در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر…

  • 82 مبانی نظری بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند مدیریت
  • دانلود مبانی نظری بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 919 بایت صفحه 82 فرمت doc 27000…

  • 3 پاورپوینت فرم گزارش مداخله ارگونومی مدیریت
  • دانلود پاورپوینت فرم گزارش مداخله ارگونومی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 55/12 کیلوبایت صفحه 3 فرمت ppt 8000 پاورپوینت فرم گزارش مداخله ارگونومی دانلود پاورپوینت…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *