سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد
معتبر #
اقتصاد
حجم
19 بایت
صفحه
13
فرمت
doc
12000
مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است
مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
عنوان انگلیسی :
Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers
دانلود مقاله اصلی
چکیده :
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود 25 پاسخ دهنده در بازه سنی 4-16 سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد. در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد.
کلیدواژه ها:
قصد خرید
وضعیت مصرف
عوامل اجتماعی
عوامل شخصیتی
نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی
مقدمه :
جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر 25). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند.
فهرست مطالب :
چکیده 1
1-مقدمه 1
2-2قصد خرید به تئوری رفتار برنامه ریزی(TPB): 5
3-روش تحقیق: 6
3-1 نوع و منبع داده ها: 6
3-2 بررسی ابزار: 6
3-3 تعریف عملیاتی متغیر: 7
4-1 نتیجه توصیفی: 1
4-2قابلیت اطمینان تجزیه و تحلیل: 1
4-3نتیجه تست فرضیه: 1
5:بحث: 11
6-نتیجه گیری: 12
12
عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری
فروشگاه ساز فایل
همکاری در فروش
همکاری در فروش فایل
مقاله ترجمه شده
مقاله ترجمه شده رشته
مقاله ترجمه شده اقتصاد
وضعیت مصرف
عوامل اجتماعی
عوامل شخصیتی
نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی
دانلود بررسی سیستم انتقال قدرت در صنعت خودروسازی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مکانیک حجم 3/73 کیلوبایت صفحه 180 فرمت pdf 49000 بررسی سیستم انتقال قدرت در…
دانلود پاورپوینت رادار هشدار سریع صنوبر سبز دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # فنی و مهندسی حجم 1/51 مگابایت صفحه 10 فرمت ppt 10000 پاورپوینت رادار هشدار سریع…
دانلود دانلود تحقیق آموزش های فنی و حرفه ای در زندان با فرمت ورد دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 116/12 کیلوبایت صفحه 31 فرمت docx…
دانلود پاورپوینت اصول آموزش و یادگیری دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 314/85 کیلوبایت صفحه 31 فرمت pptx 11000 پاورپوینت اصول آموزش و یادگیری دانلود پاورپوینت…
دانلود مقاله با عنوان استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # کامپیوتر و IT حجم 63/88 کیلوبایت صفحه 9 فرمت pdf 9000…
دانلود پاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک راهآهن دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # برنامه ریزی شهری حجم 912/74 کیلوبایت صفحه 47 فرمت pptx 12000 پاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک راهآهن…