سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد
معتبر #
اقتصاد
حجم
19 بایت
صفحه
13
فرمت
doc
12000
مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است
مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
عنوان انگلیسی :
Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers
دانلود مقاله اصلی
چکیده :
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود 25 پاسخ دهنده در بازه سنی 4-16 سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد. در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد.
کلیدواژه ها:
قصد خرید
وضعیت مصرف
عوامل اجتماعی
عوامل شخصیتی
نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی
مقدمه :
جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر 25). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند.
فهرست مطالب :
چکیده 1
1-مقدمه 1
2-2قصد خرید به تئوری رفتار برنامه ریزی(TPB): 5
3-روش تحقیق: 6
3-1 نوع و منبع داده ها: 6
3-2 بررسی ابزار: 6
3-3 تعریف عملیاتی متغیر: 7
4-1 نتیجه توصیفی: 1
4-2قابلیت اطمینان تجزیه و تحلیل: 1
4-3نتیجه تست فرضیه: 1
5:بحث: 11
6-نتیجه گیری: 12
12
عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری
فروشگاه ساز فایل
همکاری در فروش
همکاری در فروش فایل
مقاله ترجمه شده
مقاله ترجمه شده رشته
مقاله ترجمه شده اقتصاد
وضعیت مصرف
عوامل اجتماعی
عوامل شخصیتی
نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی
دانلود پاورپوینت بررسی کاربرد رایانه در مدلسازی پروتئین ها دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # کامپیوتر حجم 7/59 مگابایت صفحه 138 فرمت pptx 30000 پاورپوینت بررسی کاربرد رایانه…
دانلود پروپوزال ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 61 بایت صفحه 40 فرمت doc 19000…
دانلود دانلود پاورپوینت غش در معامله دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حقوق حجم 688/52 کیلوبایت صفحه 14 فرمت pptx 12000 دانلود پاورپوینت غش در معامله پاورپوینت غش…
دانلود گزارش کارآموزی رشته برق و الکترونیک با عنوان سیستمهای تلویزیون دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # برق، الکترونیک، مخابرات حجم 55 بایت صفحه 50 فرمت doc 11000…
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت اجتماعی 110 صفحه دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # روانشناسی و علوم تربیتی حجم 237/21 کیلوبایت صفحه 110 فرمت docx 28000…
دانلود پاورپوینت برچسب زن اجزای کلام زبان فارسی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # فنی و مهندسی حجم 402/32 کیلوبایت صفحه 17 فرمت pptx 12000 پاورپوینت برچسب زن…