10 علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی روانشناسی و علوم تربیتی

دانلود علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی

دانلود

سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # روانشناسی و علوم تربیتی حجم 38 بایت صفحه 10 فرمت doc 3000 علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی ر طی سال‌های تدریس به وضوح مشاهده كردم كه بیشتر دانش آموزان دوره‌ی راهنمایی،علاقه‌ی چندانی به درس دینی ندارند وبه خاطر نمره وترس از اولیای خانه ومدرسه تن به خواندن آن می‌دهند،در واقع آنها از این درس گریزانند علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی بیان مسأله     در طی سال‌های تدریس به وضوح مشاهده كردم كه بیشتر دانش آموزان دوره‌ی راهنمایی،علاقه‌ی چندانی به درس دینی ندارند وبه خاطر نمره وترس از اولیای خانه ومدرسه تن به خواندن آن می‌دهند،در واقع آنها از این درس گریزانند.برای بر طرف كردن این مشكل،ابتدا از نظرات دانش آموزان وهمكاران در رابطه با علت موضوع استفاده كردم.  سپس از مجموع نظرات آنها وخودم این گونه استنباط كردم كه درس دینی به دلایل ذیل،مورد علاقه‌ی دانش آموزان نیست:   1-ارتباط نامناسب برخی دبیران دینی با دانش آموزان،نادیده گرفتن مشكلات بلوغ نوجوانان وتفاوت‌های فردی آنان موجب فاصله بین معلم و دانش آموزان می‌شود.لذا انگیزه‌ی یادگیری را به مقدار زیادی كاهش می‌دهد. 2-تألیف نامناسب كتاب دینی    متأسفانه چندین سال است كه كتب دینی دوره‌ی راهنمایی تغییری نكرده،از نظر محتوا ،كلی بوده و  به بیان جزئیات كمتر پرداخته ،ملموس نبوده وبا مسائل روزمره‌ی زندگی كمتر ارتباط دارد. 3-تدریس سنتی برخی دبیران،به طوری كه تنها از روش سخنرانی (توضیحی محض) استفاده می‌كنند،بدون اینكه از روش‌های دیگر فعال تدریس،همچون پرسش وپاسخ، روش كاوشگری،ایفای نقش،روش بحث گروهی و.…استفاده نمی‌كنند. 4-نداشتن طرح درس مناسب برخی دبیران. 5-تأكید برنمره.     کلمات کلیدی: ارتباط انگیزه یادگیری روش بحث گروهی روش ایفای نقش«نمایشی» یادگیری اكتشافی هدایت شده یا كاوشگری     فهرست  مقدمه 3 بیان مسأله 4 تعریف واژه های كلیدی 4 روش‌های گرد آوری اطلاعات 5 اقدام راه حل پیشنهادی 6 ارزیابی نتایج 6 محدودیت‌ها و مشكلات 8 ارائه‌ی پیشنهادها 8 فهرست منابع…. 1   3 ارتباط انگیزه یادگیری روش بحث گروهی روش ایفای نقش«نمایشی» یادگیری اكتشافی هدایت شده یا كاوشگری دانلود مقاله علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته علوم اجتماعی fileina فروشگاه ساز فایلینا فروشگاه فایل
  • 32 بررسی ماهیت تابعیت مضاعف و اثرات آن بر جامعه بین المللی حقوق
  • دانلود بررسی ماهیت تابعیت مضاعف و اثرات آن بر جامعه بین المللی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حقوق حجم 57 بایت صفحه 32 فرمت doc 18000 بررسی…

  • 32 فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بازاریابی هوشمند مدیریت
  • دانلود فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بازاریابی هوشمند دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # مدیریت حجم 161/79 کیلوبایت صفحه 32 فرمت docx 23000 فصل دوم پایان نامه…

  • 61 پاورپوینت مهارتهای زندگی از دیدگاه قرآن معارف اسلامی
  • دانلود پاورپوینت مهارتهای زندگی از دیدگاه قرآن دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # معارف اسلامی حجم 137/66 کیلوبایت صفحه 61 فرمت pptx 25000 پاورپوینت مهارتهای زندگی از دیدگاه…

  • 43 پروتکل و بسته آموزشی روان درمانی حمایتی گروهی روانشناسی و علوم تربیتی
  • دانلود پروتکل و بسته آموزشی روان درمانی حمایتی گروهی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # روانشناسی و علوم تربیتی حجم 107/18 کیلوبایت صفحه 43 فرمت docx 27000 پروتکل…

  • 17 پاورپوینت ارزیابی تحریفهای شناسایی شده در حسابرسی حسابداری
  • دانلود پاورپوینت ارزیابی تحریفهای شناسایی شده در حسابرسی دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # حسابداری حجم 2/77 مگابایت صفحه 17 فرمت pptx 20000 پاورپوینت ارزیابی تحریفهای شناسایی شده…

  • 44 پاورپوینت بررسی سمینار با موضوع رنسانس علمی و محور توسعه پايدار آموزشی
  • دانلود پاورپوینت بررسی سمینار با موضوع رنسانس علمی و محور توسعه پايدار دانلود سایت فایلینا بروز ترین وب در زمینه مقالات کاربردی, مهندسی و سایر رشته ها میباشد معتبر # آموزشی حجم 234/67 کیلوبایت صفحه 44 فرمت ppt 14000 پاورپوینت…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *